UNIVERSITY OF BOLOGNA: HISTORY, TRADITIONS, NOWADAYS

Authors

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109

Keywords:

University of Bologna, Bologna Process, university education

Abstract

The paper summarizes the history of the University of Bologna. The author describes the organizational framework for university education in Italy during the founding of the first universities. The author explains the mission of the University of Bologna in the educational and political movement that went down in history as the Bologna process.

References

Бєляков О. О. Впровадження ідей Болонського процесу: чого бракує Україні? / О.О. Беляков // Вчені записки університету «КРОК». – 2008. – Вип. 18. – Том 1. – С. 50–58.

Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації європейської вищої школи: Тематична збірка для професорсько-викладацького складу. – К.: КНЕУ, 2005.– 234 с. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1048 с.

Закусило О. К. Входження в європейський освітній простір: романтична ретроспектива і праг- матична перспектива / О. К. Закусило // Ідея університету: сучасний дискурс : монографія / Л. В. Губерсь- кий, В. Г.Кремень, С. В. Курбатов та ін. / за ред. Л. В.Губерського, А. С.Філіпенка. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2014. – 367 с.

Курбатов С. В. Феномен університету в контексті часових та просторових викликів : монографія / С.В. Курбатов. – Суми: Університетська книга, 2014.– 262 с.

Лінч Джозеф Г. Середньовічна церква : Коротка історія / Джозеф Г. Лінч / Пер. з англ. Віктора Шов- куна. – К.: «Основи», 1994. – 492 с.

Луговий В. І. Болонський процес // Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головн. ред.

В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – С. 64–65.

Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу : [монографія] / за ред.

П. Д. Фролова; Національна академія педагогічних наук україни, Інститут соціальної та політичної психоло- гії. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. – 312 с.

Національна доповідь щодо вступу України в Болонський процес. – К.: ТОВ «Освіта України», 2004. – 31 с.

Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія : монографія / за ред. Василя Кременя, Тадеуша Левовиць- кого, Віктора Огнев’юка, Світлани Сисоєвої. – К. : «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2013. – 460 с.

Поляков М. В. Класичний університет. Еволюція, сучасний стан, перспективи / М. В. Поляков, В. С. Савчук. – К.: Генеза, 2004. – 416 с.

Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характери- стика : навчальний посібник / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка. – Рівне: Овід, 2012. – 352 с.

Товажнянський Л. Л. Болонський процес: цикли, ступені, кредити / Л. Л. Товажнянський, Є. І. Со- кол, Б. В. Клименко. – Х.: НТУ «ХПІ», 2004. – 143 с.

Grendler Paul F. The Universities of the Renaissance and Reformation / PaulF. Grendler // Renaissance Quarterly. – Vol. 57, No. 1, Spring, 2004. – Pp. 1–42.

Magna Charta Universitatum // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// magna-charta-universitatum

Marginson Simon University rankings and social science / Simon Marginson // European Journal of Educa- tion. – Vol. 49, No. 1, 2014. – Pp. 45-59, doi : 10.1111/ejed.12061.

University of Bologna / [Електронний ресурс] : Wikipedia. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/ wiki/University_of_Bologna

Downloads


Abstract views: 156

Published

2015-10-01

How to Cite

Tkachenko, M. (2015). UNIVERSITY OF BOLOGNA: HISTORY, TRADITIONS, NOWADAYS . OSVITOLOHIYA, (4), 104–109. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109

Issue

Section

Philosophy and history of education