PEDAGOGICZNY PUNKTU WIDZENIA NA METODYKĘ DIAGNOSTYKI OSO- BOWOŚCI W PROCESIE KSZTAŁCENIA
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1924Słowa kluczowe:
metody oceny edukacyjnej, edukacja jednostki, proces rozwoju, diagnostyka pedagogicznaAbstrakt
W artykule autorka przedstawia podstawy diagnostyki pedagogicznej jako nauki i praktyki. Opisuje psychologiczne i pedagogiczne źródła omawianych problemów. Prezentuje podstawowe funkcje diagnostyki pedagogicznej (szacowa- nia, komunikatywna, konstruktywna, informacyjna, słownikowa, informacji zwrotnej). Zwraca uwagę na poziom tej diagnostyki (składniki, diagnostyka systemu, struktura i prognozowanie), jej specyfikę w kształceniu rozwijającym jednostkę.
Bibliografia
Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения / Ю. К. Бабанский. – М. : Педагогика, 1977. – 250 с.
Вопросы психологии учебной деятельности младших школьников / под ред. Д. Б. Эльконина, В. В. Давыдова. – М., 1962. – 288 с.
Григор’єв А. Й. Психолого-педагогічна діагностика / А. Й. Григор’єв, В. І. Завіна. – К.: Преса України, 2005. – 448 с.
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментально- психологического исследования / В. В. Давыдов. – М. : Педагогика, 1986. – 240 с.
Индивидуальные варианты развития младших школьников / под ред. Л. В. Занкова. – М.: Педагоги- ка, 1972. – 115 с.
Львовский В. А. Структура теоретического знания и проблемы организации рефлексивных форм учебной деятельности / В. А. Львовский, П. Г. Нежнов, В. В. Рубцов. – Новосибирск: Ротапринт НГУ, 1986.
Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика: [монографія] / С. М. Мартиненко. – К. : КМПУ імені Б. Д. Грінченка, 2008. – 434 с.
Рубцов В. В. Социально-генетическая психология развивающего образования: деятельностный подход / В. В. Рубцов. – М. : МГППУ, 2008. – 416 с.
Elena N. Prokofieva, Irina I. Leyfa, Gulnara R. Ibraeva, Linar G. Akhmetov, Ilya N. Maksimov, Ludmila V. Marfina, Marina A. Demyanenko, Yuliya L. Kamasheva. Pedagogical Diagnostics of Professional and Cultural Competences of University Students. Review of European Studies; Vol. 7, No. 5; 2015, doi:10.5539/res.v7n5p161.
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Cвітлана Мартиненко
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.