OCENA KSZTAŁTOWANIA WAŻNYCH KOMPETENCJI ZAWODOWYCH STUDENTÓW-ABSOLWEN- TÓW SPECJALNOŚCI «ZARZĄDZANIE PERSONELEM I EKONOMIKA PRACY»
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5662Słowa kluczowe:
ekonomika pracy, integralna ocena, ważne kompetencje zawodowe, poziom wykształcenia fachowego, zarządzanie personelemAbstrakt
Artykuł poświęcony jest kwestii opracowania metodyki integralnej oceny wskaźnika poziomu kształtowania ważnych kompetencji zawodowych studentów-absolwentów specjalności «Zarządzanie personelem i ekonomika pracy».
W badaniu naukowym ustalają się podstawowe składniki, określające poziom kształtowania ważnych kompetencji zawodowych studentów specjalności «Zarządzanie personelem i ekonomika pracy». Wyznaczono algorytm prowadzenia integralnej oceny, uwzględniającej oceny wykładowców uczelni oraz pracodawców.
Bibliografia
Гейзерська Р. А. Професійно значущі якості магістрів економічного профілю. Аналіз результатів те- оретико-експериментального дослідження // Проблеми трудової і професійної підготовки: наук.-метод.зб. / Раїса Гейзерська. – Слов’янськ, 2006. – С. 84-90.
Зимняя И. А. Личностно-деятельностный подход как основа организации образовательного про- цесса // Общая стратегия воспитания в образовательной системе России (к постановке проблемы): Кол- лективная монография. В 2 книгах. Книга 1 / Под общей редакцией И. А. Зимней. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – С. 249.
Огнев’юк В. О. Філософія та її місце в обробці наукових досліджень феномену освіти / В. О. Онев’юк // Освітологія. – 2012. – ч. І. – С. 69-75.
Сисоєва С. О. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва // Освітологія. – 2012. – ч. І. – С. 22-29.
Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра (в частині розподілу загального навчального часу за циклами підготовки, переліку та обсягу нормативних дисциплін). Галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво» від 2 лютого 2010 р. – К.: Міністерство освіти і науки України, 2010. – 12 с.
Соколова І. В. Педагогічний моніторинг якості професійної підготовки фахівців / І. В. Соколова // Матеріали IV підсумкової (2002 р.) наук.-практ. конф. викладачів МГІ. – Маріуполь, 2002. – С. 140-143.
Шадриков В. Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – № 8. – С. 17–19.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты [Электронный ресурс] // Интернет-журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа: http://eidos.ru/journal/2002/0423.htm.
Heppner Р. Р. Development and Implication of a Personal Problem Solving Inventory / P P Heppner, Ch. H. Petersen // Journal of Counseling Psychology. – 1982. – №29 .– P. 66-75, 0022-0167, doi: 10.1037. (eng)
Shulga N. Construction of the Detector for Synergetic Educational System Based on Quality Stan- dards / Natalia Shulga // American Journal of Educational Research. –2015, 3(12B), 36-40. doi: 10.12691/ education-3-12B-8. (eng)
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Надія Чернуха, Наталія Головач
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.